Podczas prezentacji naszej hurtowni poinformowaliśmy Gości o nadchodzących zmianach, m.in. o nowej nazwie firmie, identyfikacji wizualnej oraz wyglądzie naszych hurtowni elektrotechnicznych. Szczególnie mocne wrażenie zrobiła na nich nowa aranżacja wnętrza hurtowni, m.in. nowoczesna i komfortowa sala sprzedaży, wydzielona strefa klienta z wygodnymi sofami, samoobsługowym ekspresem do kawy, TV i konsolą, magazyn z dostępem dla klienta, a także profesjonalna, największa w Poznaniu wystawka osprzętu instalacyjnego kluczowych producentów.

Latem nasi Klienci będą mieli do dyspozycji zewnętrzną, zadaszoną strefę klienta, w której będą mogli odpocząć i posilić się pysznymi przysmakami z grilla. Docelowo chcemy, aby wszystkie nasze hurtownie tak właśnie wyglądały.

Jednym z innowacyjnych rozwiązań, których próżno szukać u konkurencji jest specjalne stanowisko do ładowania samochodów elektrycznych. By promować to innowacyjne, przyjazne środowisku rozwiązanie, w czasie imprezy zaprosiliśmy naszych Klientów przejażdżki elektrycznym BMW i3. Wraz z firmą Efapel, specjalizującą się w produkcji gniazd i wyłączników, zorganizowaliśmy konkurs, którego zwycięzca otrzymał elektryczne BMW i3 na cały weekend.

Do zaprojektowania wnętrz naszych hurtowni zaprosiliśmy renomowaną poznańską agencję marketingową eFresh. Techniczny charakter naszych hurtowni został podkreślony poprzez designerskie, bardzo nowoczesne oprawy świetlne oraz meble z OSB, które zostały wyprodukowane na nasze specjalne zamówienie.

Fot. https://epoznan.pl/news-news-89709-Elektroskandia_Polska_z_nowym_oddzialem_w_Poznaniu