Od 1 stycznia 2019 roku Elektroskandia nazywać się będzie Enexon. Jest to związane ze zmianami w strukturze właścicielskiej –  w 2016 roku staliśmy się częścią międzynarodowej Grupy Würth.

Enexon – nowa nazwa naszych hurtowni – powstała w wyniku połączenia trzech słów: energia (bo z nią pracujemy), experience (ang. doświadczenie, które zdobyliśmy w ciągu 25 lat istnienia firmy na rynku) oraz od angielskiego „on”, które symbolizuje włączenie każdego urządzania na prąd.

W związku ze zmianą nazwy, wspólnie z agencją eFresh z Poznania zaprojektowaliśmy nowe logo oraz system identyfikacji wizualnej.

Nowe logo ma maksymalnie syntetyczną formę – składa się z sygnetu (znaczka) i formy opisowej (nazwa firmy). W sygnecie o  energetycznym, pomarańczowym kolorze została wykorzystana pierwsza litera naszej nazwy, w którą została wkomponowana błyskawica będąca symbolem energii elektrycznej. Jest to kontynuacja wcześniejszej symboliki – układu logo, który łączy sygnet z  nazwą firmy.

Zobacz, jak wygląda nowe logo i branding naszych hurtowni elektrotechnicznych