Szanowni Państwo,

 

W związku z informacjami dotyczącymi rozpowszechniania się koronawirusa COVID-19, pragniemy poinformować, że firma ENEXON Sp. o.o. ściśle monitoruje najnowsze doniesienia Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS)i na bieżąco podejmuje szereg środków dla zdrowia i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników.

REKOMENDOWANY SPOSÓB KONTAKTU:

Zachęcamy naszych KLIENTÓW do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z pracownikami firmy ENEXON Sp. z o.o.

  • Kontakt mailowy z konkretnymi pracownikami, hurtowniami,
  • Kontakt telefoniczny,
  • Wszystkie dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej: https://enexon.pl/kontakt/
  • Nasi przedstawiciele do odwołania nie będą odwiedzać naszych klientów, pozostali w domu świadcząc pracę zdalną lub w hurtowni.

Jeżeli podejmą Państwo decyzję o wizycie w hurtowni, informujemy, że rozszerzyliśmy codzienne procedury czyszczenia o silniejsze środki dezynfekujące na powierzchniach o wysokim prawdopodobieństwie dotyku udostępniliśmy środki odkażające i szkolimy naszych pracowników oraz wprowadziliśmy ograniczenia w zakresie obsługi klientów (zostały wyznaczona strefy obsługi klienta, ograniczenia co do ilości klientów przebywających w jednym momencie w hurtowni)

ZMIANA SPOSOBU OBSŁUGI

Od dnia 16 marca 2020 do odwołania zmieniamy zasady obsługi naszych KLIENTÓW:

  • Zmiana godzin pracy hurtowni od 8:00 do 16:00,
  • W hurtowni została wyznaczona strefa obsługi klienta, od wejścia do wyznaczonej linii na podłodze,
  • Prosimy o nie przekraczanie wyznaczonej wyznaczonej linii,
  • Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy osobami co najmniej 1,5 metra,
  • Zamykamy dostęp do pomieszczeń wystawowych produktów oraz magazynów z produktami,
  • Bezpośrednio w hurtowni będą mogły przebywać maksymalnie 2 osoby,
  • Materiał i dokumenty zostaną wydane przez pracownika hurtowni z zachowanie BHP.

Wszystko to robimy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów